mallalundberg.blogg.se

Malin.

Idag - KM

Publicerad 2012-12-30 17:44:13 i

Idag var det hopp-KM och jag och Calle var med. Tyvärr gick det inte att värma upp ordentligt varken ute eller inne... Första rundan var inte särskilt bra alls. Calle var inte riktigt igång och jag litade för mycket på honom när vi kom lite intill vilket resulterade i en avsittning. Eftersom att det var KM så kunde jag hoppa om och var då felfri. Hoppade om två gånger och Calle blev mer och mer igång och avslappnad! Det är ett utmärkt tillfälle för träning. Sedan passade jag på att trimma på lite medan de plockade undan och Calle kändes riktigt bra på slutet. Såklart var det surt att det skulle gå så dåligt i den riktiga klassen, tävlingsmänniska som jag är ;) Men ropar man inte tillräckligt högt på framhoppningen såå.. Jaja, 2013 here we come.



Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2012-12-30 19:36:21

Synd, men bara att komma igen.. kram från morfar

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-12-30 22:34:01

Äsch då! Men det brukar i alla fall få en att inte göra samma misstag igen, tack och lov ;)

Postat av: Ma

Publicerad 2012-12-31 04:46:03

Det som inte dödar härdar heter det ju ;)
Motgångar utvecklar o gör en människa starkare
och vid varje motgång är man ett steg närmare toppen :)
Du är så duktig som rider på Erikas stora häst...det är
nog inte det lättaste!
Glöm inte att det viktigaste är att ni har kul!!
Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela