mallalundberg.blogg.se

Malin.

Hoppträning, taxfree och lussebullar

Publicerad 2013-12-03 23:38:49 i Vardag,

Idag har jag varit ganska effektiv igen. Gått i skolan, gjort klart arbeten och prov. Ridit bästa, fina Sune, krossat en tå, ätit och hopptränat "min" bästa Brunte. 
Brunte var bara hur bra som helst på hoppträningen, överhoppade sig dock på flera hinder, men avslappnat. Jag är helt käääär i honom. Det här var vår bästa hoppträning hittills och jag tycker faktiskt också att min ridning satt där den skulle idag.

Min dag i bilder ⬆️✈️🌴🎄🐴🐴

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-12-04 18:15:07

Ååå nej...är det illa med tån??
Du som ska utomlands...kan du ha någon sko på foten?

Älskar dig❤️

Puss😘
Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela