mallalundberg.blogg.se

Malin.

What happens in Uppsala..

Publicerad 2013-12-08 16:37:19 i Vardag,

...verkar tydligen också stanna där. 
 
Jag har iaf inte berättat vad som bestämdes då jag var på Akademiska (sjukhuset) sist.
Vi gick omkring i två dagar och konstaterade hur lyckad den senaste operationen blivit,
vi redde ut mysteriet med mitt hål i huvudet - jag hade rätt, det existerar,
men det är än så länge inte jättefarligt förutom att jag inte har någe' ben där så skulle
jag få en smäll finns det inget som skyddar där. 
Till sist fick jag träffa min stor hjälte, Tomas Ekberg, han har opererat mig så länge jag kan minnas
och även fast vi bara träffar varandra någon gång per år så känns det som att vi känner varandra
hur bra som helst. 
Tomas kan nog vara den människa jag litar mest på i hela världen. 
 
Tomas och jag bestämde oss för att jag ska operera bort en tumör på halsen/mot nacken + ta
bort ännu mer hud. Datumet är ännu inte satt men det blir förmodligen någon gång i början av nästa år
(hoppas väldigt tidigt så att jag inte missar massa tävlingar!!).
 
 
 
Pytteliten Malin, hatar sina sjukhustrosor...
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2013-12-08 21:40:20

Största supporten är först att berömma bloggen, och alla fina bilder... kram /morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela