mallalundberg.blogg.se

Malin.

Mumtaz Marswin, snart tävlingsdebut

Publicerad 2013-02-27 20:25:23 i Vardag,

Vi på GRS anordnade en liten lokal ponnyhoppning idag. Jag hjälpte till lite i domartornet den ena klassen. Kollade på första klassen då det var många gulliga små hemmaekipage. Bland andra var Evas ponny Marwin (112cm i mankhöjd) med och hoppade L:D! Han var så gullig och ryttaren också! 
 
Jag var inte med på Mumtaz eftersom att vi inte har hoppat någon bana på mer än 4 hinder och hon har inte hoppat så mycket tittigt, men jag tror att hon skulle kunna gjort det jättebra idag ändå. När man själv rider storhäst är det lite svårt att hålla koll på B-ponny höjder, jag märkte det idag när jag såg hur små hinder det var med i L:D för B-ponny, Mumtaz har fått hoppa mycket högre... oops. Jaja, hon är ju väl förberedd för höjden iaf. Hehe, hon är den första unga ponnyn/hästen jag har varit delaktig i så det är jättekul att se hur då utvecklas och är så nyfikna på att lära sig nya saker!
 
Hon ska helt klart få tävla snart!
 

Kommentarer

Postat av: Hanna från mittlivmedwalle.blogg.se!

Publicerad 2013-02-28 16:17:35

Hej Malla! Det är Hanna här ingen. Om du inte kommer ihåg mig så var det jag som frågade om hur man fixar med följa knappen ;). Och jag vill bara säga tack så mycket för hjälpen för nu är det fixat och det var tack vare dig! Jag vet att vi bara stött på varandra i stallet nån gång men det har räckt för mig för att du ska bli en av mina idoler!! Allt du gör är amazing!! Du och Calle är BÄST!!! Hoppas vi ses nån gång i stallet och även om du kanske känner igen mig då!! / Hanna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela