mallalundberg.blogg.se

Malin.

Lördag

Publicerad 2013-11-30 23:23:12 i Vardag,

Lördagen har varit myspysig! Har ridit cavalettibommar på Sune (hemläxa från Leif) och hoppat Brunte. Båda var jätteduktiga, gulliga Sune blev glad när han såg mig (tror hon förkopplar mig med hoppning), men sen tror jag att hon blev lite besviken då hon bara fick trava massa bommar. Hehe.. Brunte som var lite tokig igår, skötte sig alldeles utmärkt idag i hoppningen! Hoppade småhinder ur sväng (inspirerat av Peder F), tanken var att jag skulle rida på stora språng genom svängen för att sedan kunna sitta lugn i båten då jag närmar mig hindret. Brunte hoppade finfint! Har börjat vant mig vid hans fantastiska språng nu, på ett hinder som är 1m så hoppar han helst typ en meter till (haha närå men ni fattar), första gångerna jag hoppade honom var jag i chocktillstånd efter varje skutt.. Nu ska jag kolla på lite Globen-repriser! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela