mallalundberg.blogg.se

Malin.

Tuesday

Publicerad 2013-11-26 22:47:17 i Vardag,

Skolan kan för tillfället ta sitt pick o pack och dra någon annanstans.. (om det mot förmodan skulle vara så att den inte försvinner, så har jag en del att göra i helgen, jiihooo).
 
Sjukhusbesöken är många.
 
Dagens mat blev rester, faktiskt goooott.
 
Vädret är skumt, ingen snö men iiiiiiiskallt. 18 grader i huset på morgonen - jag satt vetekuddar på benen och vattenkokaren i famnen.
 
Julklappar  - ingen inhandlad.
 
Alex var sjuk så det blev ingen hoppträning idag..
 
Hästarna var finfinfinfiiiinaaa båda två och jag är så glad att jag har möjligheten att rida på sådana stjärnor. Sune trimmades inför morgondagen och Brunte hoppades med mitt och Bruntes Trödjehäng.
 
Jag är taggad inför Leif-träning imorgon ! ! !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela