mallalundberg.blogg.se

Malin.

High, high on life..

Publicerad 2014-02-12 07:13:12 i Vardag,

Igår hopptränade jag två hästar i Hille för Lotta. Båda skötte sig utmärkt och jag, ja, jag är helt hög.
Hög på livet liksom. 
Äntligen fick jag mina efterlängtade hoppkickar, gaaah, fjärilar i magen. 
 
Herregud vad jag är glad at jag kan få göra det jag älskar allra mest i hela världen.
STORT TACK FÖR DET!
 
Såhär glad blir jag när jag hittar en trähäst på ett sjukhus, men alltså, tänk då efter en hoppåstuds-tisdag på två riktiga hästar liksom. 
Sprudlar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-02-12 09:27:47

Ja, man kan riktigt se så bra du mår när en häst finns i närheten... kram /morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela