mallalundberg.blogg.se

Malin.

T O R S D A G

Publicerad 2014-01-09 17:13:08 i Vardag,

Torsdag, den längsta dagen i skolan. På torsdagar går vi till fyra, som en riktig arbetsdag! 
Det enda som är bra med fyradagarna är att jag får skjuts hem från skolan, pappa slutar också
då så det blir helt perfekt att han svänger förbi skolan och hämtar upp mig på torsdagseftermiddagarna.
 
Den här torsdagen ska vi åka till Farmor på middag - hur mysigt?! 
 
Annars så är jag i full gång med planerandet inför året, tävlingar och sånt.
Lite klurigt att veta hur fort jag kommer igång efter operationen på onsdag bara, hoppas och tror 
att det inte tar allt för lång tid. 
 
Allt känns så sjukt bra inför året, detta kan verkligen bli ett underbart år!
 
På lördag blir det träning på Brunte för Peter Eriksson i Trödje.
 
Brunte, (Horsewealth Silver Dollar), fina femåringen som gått och blivit SEX. 

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2014-01-10 23:54:44

Jag kikar in här o läser lite då o då. Jag måste berömma dig för din oerhörda fightingspirit! Du har sån energi att den sprudlar via datorn ut till den som läser! Keep up the good work o jag hoppas att din operation går bra på alla plan! Önskar dig ett framgångsrikt 2014!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela