mallalundberg.blogg.se

Malin.

M

Publicerad 2014-03-31 21:57:00 i Vardag,

Bombar bloggen med lite bilder från den senaste tiden. 
 
Johanna, min finfina klassis (som blev avbruten i maten för fotografering) och jag.
En utav alla snaps som skickas, filmkväll med Cajsa.
Ännu en, Anton och Bralla på äventyr!
Både Snorp och MallaBralla tog bussen när vi skulle åka t Umeå
Harmobild. Hästtävling, vårsol, deltagande, filosoferande.
Då jag inte filosoferade så mycket var jag istället inne på banan och hoppade omkring. Lycka verkligen.
Bralla hjärta hoppåskutt
Efter en fantastisk helg i Ume, släntrade en trött men envis Malin iväg till skolan på måndagsmorgonen.
Jag och en utav mina absoluta BFFs alla gånger Bosse, måndagstur i vårt Hille.

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-04-04 08:35:23

Vilka härliga resultat för dig i Umeå, 2:a bland 59 st... 0 fel och näst bästa tid i lagtävlingen... 22:a plats med ett nedslag (4 fel) mycket bra. kram /morfar

Postat av: Sara

Publicerad 2014-05-06 16:06:09

Hej finaste Malin! <3 Du är så vacker och du verkar verkligen vara en stark tjej, som vet vad hon vill och med ett stort hjärta!!! Du är verkligen inspirerande :) Kram på dig!// Kusin Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela