mallalundberg.blogg.se

Malin.

Höstbus

Publicerad 2014-10-22 20:43:27 i Vardag,

Jim
Stackarn har gjort sig illa i hagen men det var inte så illa, ett litet sår som förhoppningsvis inte ska störa honom på något vis.
 
Höstlovet
Är snart ett faktum och ingen är gladare än jag. 
 
Mobiltelefonen
Kommer att infinna sig i min ficka den 26 november och jag lääängtar, tills dess kan man inte få tag i mig via kik, snapchat, eller facebook (på dagen). 
 
Saknis
Ååjaa. Gud va jag är saknis. Saknis efter flera stycken.
 
Biomörker
Känns som att det är den perfekta höstlovsaktiviteten.
 
Halloween
Jag såg "Det okända" som spelades in på Gävles Fängelsemuseum och blev jättesugen på att gå spökrunda där på halloween, älskar pirr och spänning. 
Annars så tror jag att jag ska klä ut mig till en häst på halloween, känns rätt. 
 
Sjukdomar, deppigheter och alla sorters elände
Ignorerar vi. Iallafall idag.
 
Sommarbild, Trödje klippor.
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-10-23 10:53:07

Skönt att du får telefon igen... ha de bra... kram från morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela