mallalundberg.blogg.se

Malin.

Aha-upplevelse

Publicerad 2013-11-15 23:47:55 i Vardag,

Peter Eriksson. Vilken fantastisk tränare. Idag var första gången jag tränade för honom och jag lovar att motivationen är på TOPP! Vi gjorde i stort sätt bara basic-övningar, men det vi gjorde - gjorde vi uuuurnoga. Vi pratade om att ha förståelse för hästen, inte fippla för mycket med varken händer eller ben i onödan. 
Brunte var en riktig stjärna och är värd alla morötter som finns. Han och jag var ett riktigt team idag och känslan av att vara "ett" är ju typ bara oslagbar. 

Går och lägger mig med ett leende på mina läppar! Gonatt.. 🐴❤️💤


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-16 07:23:29

Kul Malin , det såg verkligen toppenbra ut ! ;-)

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-16 10:53:47

Leeer😊 ...jag blir så glad när jag läser hur roligt du har hjärtat mitt...älskar dig så otroligt mycket❤️

Kramar om...länge❤️😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela