mallalundberg.blogg.se

Malin.

Novemberfinal

Publicerad 2013-11-21 14:47:51 i Vardag,

November är snart slut, helt otroligt vad fort det går. I helgen är det kvartsfinal i elitserien, på Strömsholm. 
Känns liksom sååååååhääääääär depp att inte vara med, men nästa år tar jag och alla hästar nya tag. 
Igår var jag och min familj på besök hos våra underbaringar till vänner - fam Sarlind/Dahlberg. 
Lilla Ebba hade nyligen fyllt fem år så vi var där för att säga grattis i efterskott och leverera födelsedagsmuffins.
Det blev även en Lindgårdsstandard - biljardmatch! 
 
Idag har jag studiedag (jiiihoooo) och har hunnit ridit Brunte på fm och nu ska jag ta det luuuugnt till ikväll då det är hoppträning för Alex på Sune. Malin är jättetaggad!
 
 
 
 
-    ♥    -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela