mallalundberg.blogg.se

Malin.

Ny sadel - Antarés Altaïr

Publicerad 2012-08-29 22:23:08 i Malin tipsar, Vardag,

För två veckor sedan nu köpte jag en ny sadel!
Det blev en Antarés.
Jag så himla nöjd och det är verkligen den skönaste sadel jag har stött på.
Både Calle och Rienzi verkar gilla den också.
Jag köpte den på en onsdag på torsdagen (dagen efter) tävlade jag i de och det
gick jättebra, man kan verkligen rida i den dierkt.
Jag hade föreställt mig att nya sadlar skulle vara håra och svåra att rida in men den är
så sjukt skön från start!
Modellen heter Altaïr, den är lite billigare än de andra Antarés sadlarna.
Det beror endast på att den finns i lite färre storlekar än de andra.
 
Jag köpte min på Lindgården .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela