mallalundberg.blogg.se

Malin.

Familj

Publicerad 2013-11-27 16:01:36 i Vardag,

Det här med familj och sånt är lite spännande. 
Jag anser att jag har lite småfamiljer överallt. Blodet känns oviktigt, vilka som är biologisk släkt och låtsassläkt.
Familj för mig är människorna man kan vara sig själv med, människorna man kan vara ledsen med, människorna man kan vara glad med, människorna som får en känna sig trygg, människorna som bryr sig om en och människorna som vill en väl. 
 
Skolfamiljen är en utav mina små "familjer".
Hästtjejsfamiljen är en.
Lindgårdsfamiljen.
Trödjefamiljen.
Riktiga familjen. 
 
Och idag. Idag ska jag äääntligen få träffa min onsdagsfamilj igen! Onsdagsgruppen för Leif som jag varit en del av sedan 2011. Jag bara tokälskar att rida i min onsdagsgrupp. Onsdagar har liksom under hela den här tiden lätt varit min favvodag just bara därför!
 
Delar av min gulliga lilla onsdagsfamilj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela