mallalundberg.blogg.se

Malin.

Hit och dit, fram och tillbaka, till månen och tillbaka...

Publicerad 2014-10-16 21:11:44 i Vardag,

Hit och dit
 
Det har varit ett flertal samtal med både Akkis och sjukhuset här i Gävle, mina problem har inte
riktigt tagits på allvar trots att jag levt med sjukdomen i hela mitt liv och haft problem som jag
opererats för 13 gånger förut.
 
Känns konstigt att man ska behöva gå ner på sina bara knän,
buga o be för att få hjälp, speciellt när man är 16 år.
 
Fram och tillbaka
 
Till sjukhuset, stickstick, röntgen, hab, röntgen, hab, stickstick, Akademiska.
 
 Till månen och tillbaka
 
Jag älskar att vara i stallet och rida. Till månen och tillbaka älskar jag det. 
Har hållt på med hästar under så stor del av mitt liv och under mitt liv har jag förändrats en hel del, så
jag tycker att det är rätt häftigt att jag älskar mitt stor intresse lika mycket nu och om möjligt mer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-10-16 23:28:01

Bra, att du i allt elände med sjukdomen orkar med att skriva några rader, och hoppas nu på en snar förbättring med hälsan, så du orkar med att göra Jim till en topphäst, som jag vet att du kan fixa, du är ju på god väg redan. Kramar /morfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela