mallalundberg.blogg.se

Malin.

Tävling i Högbo!

Publicerad 2012-10-28 23:10:00 i Film, Vardag,

Idag var jag och Calle i Högbo och tävlade!
 
120: Han var superfin på framhoppningen och var jättepigg/het. Så jag tänkte att jag skulle vara lite cool och "dämpa" honom lite när vi kom in på banan men då så blev han jätteförsiktig och hoppade jättebra (vilket egentligen är jättebra men det blev lite ovant då han oftast inte är så på träning), det resulterade i några missförstånd (båda väntade på varandra och ingen tog beslut riktigt) och domaren påstod att vi var uteslutna. Haha. Så vi var väl tvugna att gå ut även fast jag ville hoppa MER, göra om och göra rätt liksom.
 
130: Ojojoj. Bästa Calle! Han kan han. Vi rev första hindret för det blev som ett språng för mycket. Men resten kändes så himla BRA! Calle var lika bra som första klassen men nu red jag på ett annat vis. Jag supportade mycket mer så Calle kände sig tryggare. Jag rider bättre när jag får lite att bita i och det fick jag nu. Det såg ganska svårt ut. Jag var tvungen att gå banan noggrannare prata lite mer med bästa Leif och taktika med bästa Daniel. Den här rundan är nog bland de bästa jag och Calle gjort någonsin. Det var så himla KUL!
 
Idag levde jag JÄTTEMYCKET!
 
130 rundan ↓
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-10-28 23:18:26

Och så var det de där med tånaglarna, både dina och Calles.
Godnatt och sov så gott

Postat av: Morfar

Publicerad 2012-10-28 23:50:02

Stilig hoppning,synd på nedslaget. Kram från morfar

Postat av: Birgit

Publicerad 2012-10-29 16:34:37

Har just tittat på filmen! Tjusigt! Bravo!
Ha det bra!
Birgit

Postat av: Ma

Publicerad 2012-10-29 22:23:23

Det är så härligt när du har roligt M :)
Synd på 1.a rundan men du är en riktig kämpe som biter ihop och kommer igen på ett strålande vis!! Du är en supertjej!!
Kram <3

Postat av: lisa

Publicerad 2012-11-01 06:51:23

Väldigt fin runda i 130. Du rider super! :) du är en riktig kämpe Malin. kram <3

Postat av: Kim

Publicerad 2012-11-04 22:17:46

Det är så häftigt att se dig (om du ursäktar uttrycket) är så liten på en så stor häst men ändå har så bra kontroll. Jätte snyggt verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela