mallalundberg.blogg.se

Malin.

When I was a little girl...

Publicerad 2013-04-29 13:00:00 i Vardag,

När jag var mindre så dagdrömde jag mycket. Jag drömde om saker jag ville göra innan jag dog.
Allting hade med hästar att göra. Så här såg min drömlista ut på ett ungefär...
 
  • Rida ärevarv
  • Vinna en tävling (Rida först på ärevarvet) 
  • Hoppa 1m
  • Tävla mot Malin Baryard 
  • Rida elitserien som junior på hemmaplan
  • Tävla på Strömsholm under Strömsholmstävlingarna
  • Vinna OS
Det som då var drömmar har faktiskt, många utav de gått i uppfyllelse...
 
  • Rida ärevarv
  • Vinna en tävling (Rida först på ärevarvet) 
  • Hoppa 1m
  • Tävla mot Malin Baryard 
  • Rida elitserien som junior på hemmaplan
  • Tävla på Strömsholm under Strömsholmstävlingarna
  • Vinna OS
 Men.. Jag fortsätter hela tiden att drömma... Nu ser det ut såhär!
 
  • Starta 140-hoppning
  • Rida JSM (Vinna JSM)
  • Rida i Scandinavium (delta i Morgondagensvinnare)
  • Vara en del av det svenska landslaget (ankaret)
  • Hoppa juniorklass i Falsterbo (inte amatörtouren)
  • Rida internationellt
  • J-EM
  • Starta 150-hoppning som junior
  • Få en ekonomiskt stöttande sponsor, typ H&M, hehe
  • Få 10000000000000000 läsare på min blogg
  • Skriva autografer 
  • Ha en clinic med fullsatta läktare
  • Jobba som beridare 
  • Rida WC innan jag är 30
  • Medicin mot min sjukdom uppfinns
  • Bli intervjuad av Malou von Sivers
  • Vara med på Lets Dance 
  • Vinna OS
Jag har nog glömt en hel del saker men det var vad några utav alla mina dagdrömmar handlar om...
 
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2013-04-29 14:29:45

Du har klarat en hel, tävlat mot Malin Baryard, men mycket att se framåt... antalet med 16 nollor blir nog svårt, tar väl flera år att bara räkna dom i så fall. kram /morfar

Postat av: Farsken

Publicerad 2013-04-30 06:20:24

Bra att du sätter upp rimliga mål , jag tror stenhårt på dig !

Postat av: Ma

Publicerad 2013-04-30 08:51:07

Bra där Malla...nästa allt är möjligt med rätt inställning...keep on fighting <3 Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-30 11:26:13

Är det någon som klarar att uppfylla alls sina drömmar så är det du. När jag blir stormrik blir jag din sponsor 😉

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-30 11:35:26

Det är Gudde som är anonym 😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela