mallalundberg.blogg.se

Malin.

Den hästen

Publicerad 2013-07-31 22:37:00 i Vardag,

Jag vet, jag vet. Alla mina inlägg handlar om hur otrolig Rienzi är, men jag måste bara säga.. 
 
..hon är en sådan glädjespridare, hon är en helt fantastisk hopphäst och springer finare än de flesta på marken.
 
 
Idag hoppade vi studs och hon hoppade bättre och bättre för varje språng. Känslan var sjukligt bra och även fast hindren var löjligt små så kändes det som om vi skulle kunna hoppa hus. 
 
Så otroligt tacksam för allt denna häst gör för mig, minns då vi tränade för Alex i vintras, iskyla och varje bom tog TIIID att komma över. Rienzi är som en sån här rädd mus, fast väldigt snäll.
En riktig MUSHJÄLTINNA!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-07-31 23:09:14

Inte bara hästen är en hjältinna, utan även ryttarinnan. Dock är den sistnämnda inte rädd av sig alls..

Postat av: "morfarbror"

Publicerad 2013-08-01 00:10:28

Du är nog så rakryggad som där du sitter på hästen. Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela