mallalundberg.blogg.se

Malin.

Ebola, ubåtar och PH.

Publicerad 2014-10-21 22:34:59 i Vardag,

Jaa, det är det som är så konstigt med livet. Att även om det ena dagen kan suga så förbannat och man gråter sig till sömns, så kommer ju alltid solen att gå upp nästa dag. Ibland kan jag bli arg på den.
 
"Vafan är du så förbannat jävla glad för?! Ser du inte att jag är ledsen." 
 
Hehe. Som att världen, tiden och allt skulle stanna upp. Bara för att min värld har gjort det. Så är det inte.
Solen går upp hursom, beter sig som en liten retsticka. 
 
När jag var sur då jag var en pytteMallaBralla, då brukade pappa busa, retas och ibland kittlas. Jag kämpade så hårt jag bara kunde för att fortsätta vara sur men tillslut brast jag ändå ut i gapskratt. Precis så känns det som solen är, som pappa alltså. 
 
Och visst får den en ändå att bli glad, solen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Morfar

Publicerad 2014-10-21 22:49:42

Ett fint kort, på en fin tjej, så roligt att skriver lie oftare igen.. kramar från /morfar

Postat av: mmormomrmormormmmmmormor

Publicerad 2014-10-22 15:58:15

jhH

Postat av: Solen

Publicerad 2014-10-22 19:49:02

Bra skrivet ! 😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela