mallalundberg.blogg.se

Malin.

tjugotre och tjugofyra

Publicerad 2014-10-24 14:01:22 i Vardag,

Den tjugofjärde om två månader är det julafton. Det närmar sig faktiskt.
 
Igår var det en dålig dag som blev till en bra dag. Malin var ett stort ontpaket. 
 
Jag blir så, som ett paket eller en glasspinne. När jag har ont spänner jag mig och förvandlas till det. 
Jim stod i stallet och väntade på ridning och som tur var hade min fina kompis Cajsa tid för att hjälpa mig. 
Det är toppen att ha vänner som är duktiga på att rida! Den dåliga dagen förvandlades till en bra dag när Cajsa kom och drog med mig till stallet så att jag kunde insupa lite hästlukt.
 
När det var dags för att gå och lägga sig var det dock inte lika kul längre. 
Jag hade tagit mina starkaste tabletter under dagen men bestämt mig för att skippa de till natten så att jag skulle kunna gå till skolan idag (kan inte gå så drogad till skolan).
 
En lång stunds ooooont fattade jag att jag var tvungen för att få somna, så nu sitter jag här fortfarande lite dåsig efter tabletterna. Jag tror att jag är lite deppig över att inte kunna närvara sista dagen i skolan, men jag känner inte riktigt eftersom att mina känslor typ stängs av med pillren i kroppen. Jag blir liksom mer jämn i mina "känslokurvor", väldigt skönt. 
 
Min fina Cajja och Jag.
 

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2014-10-25 18:19:44

jag älskar dig mallan det ska bli såååååå roligt att träffa dig på lovet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela